wungobungo
wungobungo11mo ago

Hi, can anyone direct me to the repo/functions where the deno/fresh project generator is held?

I am looking to add functionality to this project generator but I'm not familiar enough to really find it. I am a noob.
6 Replies
NeTT
NeTT11mo ago
GitHub
fresh/init.ts at main · denoland/fresh
The next-gen web framework. Contribute to denoland/fresh development by creating an account on GitHub.
wungobungo
wungobungo11mo ago
thanks, is there a particular place to ping or whatever if I'm gonna make changes to random parts of potentially rarely touched spots throughout denoland? or are they all generally monitored. Just want to make sure I'm as helpful and polite as possible with the weirder/smaller things I wanna do here and there 🙂
NeTT
NeTT11mo ago
You could discuss it in this server
wungobungo
wungobungo11mo ago
would deno internals be the best spot to drop it?
NeTT
NeTT11mo ago
Yeah but idk if there's one specifically for fresh maybe try #fresh
wungobungo
wungobungo11mo ago
gotchies, I'll try not to be annoying with it and drop just in #fresh then